InTraffic lanceert nieuwe huisstijl en nieuwe website

21 maart 2016

Een goed begin van de lente: een nieuwe huisstijl voor InTraffic. Het nieuwe uiterlijk van InTraffic geeft weer waar InTraffic anno 2016 voor staat: dé IT-specialist in de mobiliteitsbranche. Ook de website van InTraffic is compleet vernieuwd.

Mastering mobility

InTraffic is als organisatie voortdurend in beweging: als dé IT-specialist in de mobiliteitsbranche volgen we nieuwe trends op de voet en zijn we dagelijks bezig met innovatie. Dit doen wij om onze positie als dé IT-specialist vast te houden en onze klanten optimaal te kunnen bedienen. We willen continu blijven vernieuwen en bij deze vernieuwing hoort een nieuwe huisstijl, passend bij onze aangescherpte kernwaarden, missie en visie. Het nieuwe uiterlijk van InTraffic geeft een betere weerspiegeling weer van waar InTraffic voor staat: een betrouwbare, oplossingsgerichte, innovatieve en duurzame verbinder met jarenlange ervaring in complexe IT-vraagstukken voor de mobiliteitsbranche. Ook de nieuwe website is onderdeel van deze vernieuwing: een responsive website waar onze klanten, maar ook onze toekomstige medewerkers, duidelijk en overzichtelijk alle gewenste informatie kunnen vinden. Jan Koers, Algemeen Directeur van InTraffic, is trots op het resultaat. “Deze frisse moderne huisstijl en de aanscherping van onze kernwaarden, visie en missie sluiten aan bij waar wij als organisatie voor staan: InTraffic, mastering mobility!”

Nieuwe uitstraling

De gedachte achter de vormgeving van het logo: de combinatie van twee kleuren staat voor verbindingen. Zowel de verbinding tussen ons en onze klanten als de verbindingen die wij leggen in de wereld van verkeer en vervoer. De hoofdletters staan voor onze betrouwbaarheid en jarenlange kennis en ervaring. De zeegroene kleur benadrukt de duurzaamheid die zo belangrijk is in onze maatschappij en in de vervoersmarkt. De creatieve A is een knipoog naar het innovatieve karakter van ons werk. Daarnaast speelt ons stijlelement, de grafische weergave van beweging in de vorm van gekleurde lijnen, een belangrijke rol binnen onze huisstijl. Dit weerspiegelt dat wij als bedrijf continu in beweging zijn.